“Multilevel Local, Nation- and Regionwide Education and Training in Climate Services, Climate Change Adaptation and Mitigation / Багаторівнева освіта та професійне навчання з питань кліматичних послуг, адаптації до змін клімату та їх пом’якшення в локальному, національному та регіональному масштабах – ClimEd”,
619285-EPP-1-2020-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP (15.11.2020 – 14.11.2023)
Мета та завдання проєкту:
Загальна мета проєкту – розробка компетентнісно-орієнтованих навчальних планів для безперервної комплексної підготовки фахівців в галузі кліматичного обслуговування (КО) в Україні, а також ініціювання та розвиток додаткової освіти в галузі змін клімату (ЗК) для осіб, які приймають рішення, фахівців залежних від клімату галузей економіки (ЗКГЕ) та широких мас населення.
Конкретні завдання проєкту:
- Розробка компетентнісно-орієнтованих концепцій професійної освіти в галузі кліматичного обслуговування та додаткової освіти для фахівців залежних від клімату галузей економіки.
- Розробка навчальних і навчально-методичних матеріалів, підготовка дистанційних і змішаних курсів з метою формування методичного забезпечення для безперервної і комплексної професійної підготовки фахівців в галузі кліматичного обслуговування.
- Розробка змішаних курсів в галузі змін клімату та адаптації до них для осіб, які приймають рішення, а також масових відкритих онлайн курсів (MOOC-курсів) у цій самій галузі для фахівців залежних від клімату галузей економіки.
- Розробка масових відкритих онлайн курсів у галузі змін клімату та адаптації до них для широких мас населення з урахуванням концепції освіти впродовж всього життя.
Напрями діяльності за проєктом:
- Аналіз освітніх потреб та розробка спільних освітніх стратегій.
- Створення науково-освітньої платформи та інформаційних систем.
- Розробка курсів ClimEd: для освіти впродовж всього життя в галузі КО, для фахівців в галузі КО, фахівців ЗКГЕ та осіб, які приймають рішення, модулів з економіки ЗК та MOOC-курсів для широкої громадськості.
- Пілотне тестування ClimEd: впровадження розроблених курсів, просування MOOC-курсів на міжнародних та національних платформах.
- Нарощування потенціалу персоналу: тренінги.
- Забезпечення та контроль якості.
- Розповсюдження та використання результатів.
- Управління проектом.
Очікувані результати:
- Адаптована рамка компетенцій у галузі КО.
- Концепція багаторівневої освіти в галузі КО.
III. Рекомендації щодо навчання та розробки навчальних програм у галузі КО.
- Науково-освітня платформа, телекомунікаційні та інформаційні системи.
- Розроблені курси ClimEd: курси для освіти впродовж всього життя в галузі КО, курси для фахівців у галузі КО, курси для фахівців ЗКГЕ та осіб, які приймають рішення, модулі з економіки ЗК та MOOC-курси.
- Проведені навчальні заходи (тренінги).
VII. Підвищення кваліфікації адміністративного та науково-педагогічного персоналу.
VIII. Стратегія та план забезпечення якості.
Партнерство:
- Університет Ровіра і Віргілі, м. Таррагона, Іспанія
- Естонський університет наук про життя, м.Тарту, Естонія
- Одеський державний екологічний університет, Україна
- Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна
- Національний університет «Львівська політехніка», Україна
- Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова, Україна
- Білоцерківський національний аграрний університет, Україна
- Одеський національний медичний університет, Україна
- Міністерство освіти і науки України
- Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України