Розклад занять викладачів кафедри
Навчальні дисципліни кафедри:
- Вступ до спеціальності;
- Основи менеджменту;
- Менеджмент виробництва;
- Менеджмент;
- Теорія організації;
- Теоретичні основи менеджменту в будівництві;
- Операційний менеджмент;
- Управління змінами;
- Менеджмент організацій;
- Корпоративне управління;
- Спецкурс кафедри;
- Державне та регіональне управління;
- Адміністративний менеджмент;
- Самоменеджмент;
- Менеджмент передінвестиційної фази будівельних проектів;
- Інвестиційний менеджмент;
- Основи менеджменту і маркетингу;
- Дисципліна цільової підготовки;
- Фінансовий облік;
- Менеджмент і основи організації будівництва;
- Нормативна база оподаткування;
- Менеджмент підприємств;
- Облік в банках;
- Облік в бюджетних установах.
За результатами навчання студенти отримують:
- знання щодо особливостей управління підприємств різних напрямів діяльності, формування оптимального асортименту продукції, знання системного планування самоменеджменту, прийняття управлінських рішень, управління якістю та конкурентоспроможністю продукції, знання прав споживачів, знання охорони праці та техніки безпеки, знання соціального захисту працівників, знання організації управлінської праці, знання генерування влади, знання організації діловодства, знання щодо виконання управлінських рішень;
- вміння розробляти стратегічні напрями розвитку організації, забезпечувати її конкурентоспроможність, планувати та прогнозувати діяльність організації, планувати потреби у ресурсах, поєднувати усі види ресурсів; організувати колективну працю щодо досягнення місії організації; організувати реалізацію управлінських рішень; розробляти раціональні форми організації управління, організації зовнішньоекономічної діяльності; співпрацювати з банками та іншими кредитно-фінансовими установами, управляти персоналом, формувати колектив та керувати ним, розробляти ефективні системи мотивації та оплати праці, розробляти системи мотивації власників;
- навички розробки та впровадження нововведень, прогнозування динаміки попиту, організації та раціоналізації робочих місць, організації процесів управління, налагодження ділових контактів корпоративної організації із зовнішнім середовищем, здійснення комерційної діяльності, формування та розвитку корпоративної культури, формування іміджу організації, контролю охорони праці та техніки безпеки, контролю якості продукції, контролю усіх видів розрахунків, звітування про діяльність, управління конфліктами, проведення наукових досліджень.