Мороз Ірина Михайлівна

Освіта:

  1. Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З.Мануільського у 1987 році (спеціальність – філолог, вчитель російської мови та літератури).
  2. Український державний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова у 1997 році (спеціальність – практична психологія, практичний психолог в закладах освіти).

Загальна інформація:

З 1996 по 2005 працювала в Київському міжрегіональному вищому професійно-технічному училищі автомобільного транспорту та будівельної механізації викладачем зарубіжної літератури, психології, а з 1997р. – практичним психологом.

Перелік навчальних дисциплін:

  1. Психологія.
  2. Методика професійного навчання.
  3. Спецкурс.

Наукова робота:

Автор понад 27 наукових праць.

Основні праці:

«Формирование Я-концепции в юношеском возрасте», «Методика професійного навчання», «Методика професійного навчання. Дидактичне проектування», «Комунікативні процеси у педагогічній діяльності. Креативні технології навчання».

Напрями наукової діяльності:

Самовдосконалення комунікативних вмінь як умова ефективної професійної діяльності інженера-педагога.

Нагороджений:

Знаком «Відмінник освіти України», почесною грамотою МОН України.

  1. Мороз І.М. Психологія: Методичні вказівки до вивчення курсу для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями)» . – К.: КНУБА, 2022. – 40 с.
  2. Мороз І.М. Методика професійного навчання: Методичні вказівки до вивчення курсу для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями)» . – К.: КНУБА, 2022. – 60 с.
  3. Воробей Н.М., Мороз І.М. Темперамент: визначення, психологічна характеристика типів темпераменту, зв’язок з характером. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 197-201. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.

  1. Горбатюк М.Є., Мороз І.М. Вплив дистанційного навчання на якість знань студентів. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 65, 66. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  2. Коренюк Т.О., Мороз І.М. Комп’ютерна залежність сьогоднішнього підлітка. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 88, 89. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  3. Лемешко Д.І., Мороз І.М. Підлітковий суїцид як соціально-педагогічна проблема. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 100-104. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  4. Рябчун А.В., Мороз І.М. Ігрові технології в навчальному процесі. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 132, 133. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.

///…

///…

///…

  1. Мороз І.М. Психолого-педагогічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів автомобільного профілю. / Інформаційно-методичний збірник. – К.: Видавництво НМК ПТО м. Києва, 2017. – С. 67-79.

  1. Руденко М.В., Мороз І.М. Комунікативні процеси у педагогічній діяльності. Креативні технології навчання. – К.: КНУБА, 2016. – 204 с. – Видання КНУБА, Вид. № 27/1-14, замовлення № 2/1-15.
  2. Руденко М.В., Ніколаєнко С.В., Мороз І.М. Методика професійного навчання. Дидактичне проектування. – К.: КНУБА, 2016. – 132 с. – Видання КНУБА, Вид. № 28/1-14, замовлення № 56/1-15.
  3. Козак Ю.Р., Мороз І.М. Михайло Грушевський – вчений світового рівня. / Науково-педагогічна та державотворча спадщина Михайла Грушевського (до 150-річчя від дня народження): зб. матеріалів круглого столу (Київ, 26 жовтня 2016 р.). – К.: ЦП «Компринт», 2016. – С. 141-144.