6-7 листопада доцент кафедри ТКДвБ Романенко О.В. відвідала найбільшу online-подію про digital-маркетинг в Україні – UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2021, в якому взяли участь більше, ніж 1500 учасників.

Це щорічна конференція, на якій представники відомих маркетингових агентств та бізнесу розкривають тонкощі комплексного маркетингу. І цього разу спікерами було максимально повно розкрито потенціал кожного digital-каналу за такими напрямками:

  1. Концепція щирої реклами майбутнього / Денис Чернявський
  2. Ecommerce-маркетинг / Антон Поліщук (Promodo)
  3. Інфлюенсер-маркетинг як головний інструмент просування 2021 року Євген Таллер (WhyNot?Enot)
  4. Чому любов до бренду не можна купити за гроші? Кейс NAVI / Олександр Павленко (NAVI)
  5. Живе інтерв’ю про маркетингові тренди із засновником TripMyDream / Андрій Буренок (Tripmydream)
  6. Діджитал-маринад (і як ми ним насичуємо наш шашлик розвитку) / Андрій Павлов (Banda).
  7. Ок, маєш 100 млн завантажень застосунку за рік. Що далі? / Євген Лейбов (Reface)
  8. World Changing Digital. Канські діджитал-тренди та ідеї, які настільки сильні, що змінюють людей та країни / Сергій Білошицький (Saatchi& Saatchi)
  9. Тренди у створенні сайтів та упаковці бізнесу в 2022 / Євген Кудрявченко (Vintage)
  10. ТОП-7 маркетингових зв’язок в діджитал для малого та середнього бізнесу / Богдан Бунзон (SMMSTUDIO)
  11. 24 кроки для перевірки вашої діджитал-стратегії / Олександр Федотов (Ольшанський та партнери)
  12. Як буде працювати реклама та відстеження у 2022. Facebook CAPI як альтернатива FB Pixel / Pavel Antonov (Httpool)

 

Кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві

Доцент, к.екон.н. Романенко О.В.