З 20 січня по 30 квітня 2022 року кафедрою нарисної геометрії та інженерної графіки дистанційно було проведено конкурс для абітурієнтів «Листівка до Дня архітектури України». Учасниками конкурсу могли бути молоді люди, які планують вступати на архітектурний факультет КНУБА та абітурієнти архітектурного факультету, а також всі бажаючі студенти перших курсів архітектурних спеціальностей.
ТЕМА конкурсу: кардмейкінг – виготовлення об’ємної листівки своїми руками, присвяченої до Дня архітектури України
Техніка виконання – довільна. Перевага надавалась листівкам, виконаним у техніці Поп-ап. Роботи повинні були бути виконані на картоні. Розмір готової листівки повинен був дорівнювати формату А5.
За результатами конкурсної комісії Дипломом вищого ступеня було нагороджено Салабай Софію Володимирівну, м. Золочів, Львівської області. Дипломами першого ступеня нагороджено абітурієнтів Корпана Єгора Олександровича та Амерідзе Олександру Нугзарівну, місто Київ.
Вищу категорію присвоєно за роботу «Михайлівський Золотоверхий монастир, м. Київ» (рис. 1, а, б), автор Софія Салабай. Першу категорію присвоєно за роботу «Абстракція» рис. 2, автор Олександра Амерідзе, та за роботу «Перспектива» (рис. 3, а, б), автор Єгор Корпан.
Всі переможці отримали дипломи відповідного ступеня (рис. 4, а, б, в).
Головою журі конкурсу був декан архітектурного факультету, д. т. н., професор Кащенко Олександр Володимирович.
Переможцям конкурсу було запропоновано особисту консультацію щодо підготовки до вступного творчого випробування з «Креслення-графіки».
Крім того, викладачі кафедри нарисної геометрії та інженерної графіки, упродовж всього навчального року проводили заняття для абітурієнтів з дисципліни «Графіка-Креслення» на дев’ятимісячних та шестимісячних курсах підготовчого відділення КНУБА.
Не звертаючи увагу на складні часи, пов’язані з COVID-19 та війною в Україні, заняття проводились як в авдиторіях університету так і в режимі on-line. На цих заняттях абітурієнти опрацьовували навички щодо виконання вступних робіт творчого конкурсу.
Приклади таких робіт представлено на рис. 5, а, б.