Спеціальність 075 “Маркетинг”

Маркетинг завжди на часі, передбачає швидке реагування на зміни у бізнес-середовищі, надає інструменти пошуку перспективних ринків, нових споживачів, інноваційних методів просування товарів та послуг. Отримані в КНУБА компетентності маркетолога дозволяють випускникам пропонувати конкретні програми функціонування бізнесу, забезпечувати адаптацію підприємств до зовнішніх викликів, розробляти перспективні плани стратегічного розвитку продукту чи компанії.

До уваги абітурієнтів представляємо коротку характеристику програми.

 

ГАЛУЗЬ  ЗНАНЬ; 07 Управління та адміністрування

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 076 Маркетинг

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА: Маркетинг

СТУПІНЬ ВИЩОЇ  ОСВІТИ: Бакалавр

 

ОСНОВНІ  ФАХОВІ ДИСЦИПЛІНИ:

  • Маркетинг
  • Міжнародний маркетинг
  • Соціально-відповідальний маркетинг
  • Інтернет-маркетинг
  • Маркетинг в галузях і сферах діяльності
  • Маркетингова цінова політика
  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетингові комунікації
  • Маркетингові дослідження
  • Основи підприємництва
  • Товарознавство
  • Мікроекономіка
  • Макроекономіка
  • Економіка підприємства
  • Облік та аудит
  • Менеджмент
  • Логістика
  • Сучасні інформаційні технології в економіці
  • Бізнес-аналітика

 

ПОСАДИ  ВИПУСКНИКІВ

Спеціальність  «Маркетинг» – це широкий спектр посад, що розкривають різні сторони професійного та креативного потенціалу випускників:

  • Директор з маркетингу
  • Креативний директор
  • Product- менеджер
  • Бренд-менеджер
  • Спеціаліст з маркетингових досліджень
  • Event-менеджер
  • Медіапланер
  • BTL-менеджер
  • Копірайтер
  • POS-спеціаліст
  • SММ- менеджер
  • PR- менеджер
  • Менеджер з реклами
  • Інтернет-маркетолог.

Випускники спеціальності «Маркетинг» можуть працювати в будь-якому із  секторів економіки: на промислових підприємствах; в торгівлі; в сфері послуг; в фінансовій сфері; інтернет-комерції; в рекламній галузі.

 

МЕТОДИ НАВЧАННЯ

  • Проблемні: постановка проблем та пошук шляхів їх вирішення, метод кейсів
  • Інтерактивні: відео-презентації, ігри, моделювання сценаріїв
  • Проектні: виконання проектів у групах
  • Інформаційно-комп’ютерні
  • Лекції та практичні заняття, семінари, тренінги
  • Індивідуальні навчально-дослідні завдання

Проходження практики в компаніях-партнерах

 

КОМПАНІЇ – ПАРТНЕРИ

КНУБА та випускова кафедра мають розгалужену систему партнерських зв’язків у будівельній галузі, в сфері виробництва та збуту будівельних товарів. Випускники спеціальності «Маркетинг» мають реальні пропозиції від роботодавців-партнерів КНУБА:

  • ТОВ “Епіцентр К”
  • ПТК ТОВ “Агромат”
  • ПБГ “Ковальська”
  • ТОВ “КЕРАМАМАРКЕТ”
  • Компанія KNAUF
  • ТОВ “Фасад”
  • ТОВ “Укрполімерконструкція”

 

ВИПУСКОВА КАФЕДРА

Кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві

тел. +38 (044) 520-01-31

http://old.knuba.edu.ua/?page_id=47911

 

 

ФАКУЛЬТЕТ

Будівельно-технологічний

тел. +38 (044) 248-30-16

http://old.knuba.edu.ua/?page_id=47282

 

УМОВИ  ВСТУПУ

Приймальна комісія

тел.: +38 (044)245-46-90

http://vstup.knuba.edu.ua/ukr/

 

 

Кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві

О.В. Вотченікова, доцент кафедри ТКДвБ, к.екон.н.  (гарант ОП “Маркетинг”)