На черговому ректораті 9 серпня розглядалося питання покращення іміджу університету та інформаційного забезпечення діяльності КНУБА з використанням соціальних мереж. Доповідав начальник Інформаційно-аналітичного відділу Вячеслав Мухін. Свій аналіз він почав з існуючого стану інформаційного забезпечення.
Імідж КНУБА в соціальних мережах
Сьогодні достатньо успішно працюють сім університетських сайтів: головний сайт КНУБА (двома мовами), сайт Приймальної комісії (шістьма мовами), освітній сайт КНУБА (чотирма мовами), сайт відділення довузівської підготовки, бібліотеки, Центру культури та дозвілля і «Спорт». Окрім цього, працюють 5 сайтів відокремлених структурних підрозділів.
Головний сайт КНУБА цьогоріч відвідали 123 тисячі користувачів. 65% з них виходили на сайт із телефонів чи планшетів. 103 тисячі відвідувачів були з України, понад 5 тисяч – зі Сполучених Штатів Америки, майже 3 тисячі – з Німеччини. За кількістю переглядів попереду сторінка «Факультети», потім «Розклад занять», «Освітні програми», «Відділ докторантури». Серед сторінок факультетів найбільш популярні «Архітектурний» та «Будівельний».
За минулий рік на офіційному сайті вийшло чотириста двадцять інформаційних повідомлень про життєдіяльність університету. Цьогоріч – уже шістсот шістдесят. За статистикою, лише двадцять п’ять відсотків світової аудиторії Інтернету використовують веб-сайти як першоджерела отримання інформації та новин. Аудиторія віком від 18 до 24 років (це близько 40% користувачів) – віддає перевагу доступу до новин саме через соціальні мережі). Серед загально університетських каналів картина наступна:
Соціальна мережа Facebook
«Офіційна сторінка КНУБА», яку веде Наталія
Бурдейна, має найбільшу кількість підписників – 3663.
Асоціація випускників і друзів КНУБА , веде Любов Лавриненко– 2100 підписників.
Бібліотека КНУБА –136 підписників.
Соціальна мережа Instagram
Офіційний канал Instagram «knuca_official» відповідає Олексій Кузнецов, 1700 підписників.
«Кnuba_open» веде відділення довузівської підготовки – 1043 користувача.
Бібліотека КНУБА – 53 підписника, «Community knuca1930» – 2561 підписник.
Соціальна мережа Telegram
Офіційний канал Telegram «КНУБА інформаційний центр», відповідає Олексій Кузнецов – 595 підписників.
«KNUBA OPEN», веде відділення довузівської підготовки – 1150 користувачів.
Приймальна комісія КНУБА, веде Олександр Кравчук – 3396 підписників.
Профком студентів КНУБА, веде Микола Федорченко – 2010 підписників.
Соціальна мережа YouTube
Офіційний канал YouTube «KNUBAVIDEO», веде Володимир Чахоян – 762 підписника. В відеотеці 91 відеоролик, у тому числі в цьому році зроблено 9 відеофільмів. Поряд з загально-університетськими існують соціальні мережі факультетів і окремих кафедр.
Видатний письменник Теодор Драйзер колись відзначив: «Не має нічого дорожчого, ніж відмінна репутація і стабільний статус». Наше завдання сьогодні – сформувати й адаптувати потрібний імідж Університету, і вдало підтримувати його на практиці. За підсумками доповіді створено робочу групу, яка найближчим часом сформує пріоритетні завдання, які ми оприлюднимо на сайті.
Вячеслав Мухін, начальник інформаційно-аналітичного відділу КНУБА