Асоціація EASE влаштувала digital-батл між студентами 4 університетів. На думку організаторів Хакатону, досі немає унікального рецепту, як зробити дистанційне навчання для людей будь-якого віку цікавим, зрозумілим і продуктивним. Для пошуку вирішення цієї проблеми асоціація EASE організувала digital-баттл між талановитими студентами чотирьох університетів: Національний університет “Києво-Могилянська академія”, Одеська національна академія зв’язку, Київський політехнічний інститут, Київський національний університет будівництва і архітектури. На онлайн-Хакатоні зібралося 6 команд студентів від 1 до 5 курсів. Головною метою масштабного івенту став пошук зручних IT-рішень для освіти, враховуючи навички та спеціалізацію факультету, на якому навчаються студенти. Це міг бути новий зручний сайт, додаток, відеогра або навіть hardware-продукт. Учасники повинні були підготувати не тільки технічну частину, а й проаналізувати конкурентів, прорахувати економічні ризики свого проекту.

Команди від КНУБА презентували свої Стартап проєкти та здобули призові місця:

Стартап Project 2 BUD з КНУБА зайняв 2 місце ( у складі студентів Будівельного факультету кафедри менеджменту в будівництві: Ющенко Анастасія МОіА-51, Мазуренко Юрій МОіА-51, Бутенко Євген МОіА-51, Кузнецова Олександра МОіА-12) запропонували навчатися за допомогою мобільних повідомлень за допомогою їх розробки SpeedLearning. Студенти придумали програму, яку надсилає короткі повідомлення з приводу потрібних вам предметів. Повідомлення переводять користувача на контент, де міститься стисла і найголовніша інформація для підготовки. Такий сервіс дозволить сконцентруватися на потрібних дисциплінах. Також можна буде пройти тест на засвоєння матеріалу.

Команда B-13 з КНУБА посіла 3 місце (у складі студентів Факультету автоматизації і інформаційних технологій Долгополов Сергій ПНК-31, Негода Олександр ПНК-31, Мацієвський Олексій КН-31, Степаненко Микола КН-31, Чумак Анастасія КН-32с) запропонували проект Blue Eye за допомогою штучного інтелекту аналізує активність учня і його мотивацію. Технологія комп’ютерного зору дозволяє відстежувати емоційні та фізичні проблеми класу або аудиторії. Продукт подасть сигнал викладачеві, якщо з учнем щось не в порядку. Таким чином, учитель може аналізувати дані і покращувати навчальний процес.

Команда “JuniorDevelopers” від КНУБА здобула 6-те місце у освітньому хакатоні “digital battle. Битва Титанів” від Європейської асоціації EASY (у складі студентів Факультету автоматизації і інформаційних технологій Самков Іван КН-11, Свінцицька Валерія ІСТ-11, Малінський Микита КСМ-11, Литвиненко Дмитро КСМ-11, Харченко Анастасія БІКС-11). Основна задача проекту команди “JuniorDevelopers” полягала в тому, щоб спростити систему оповіщення про домашні завдання, контрольні та лабораторні роботи. Програма надає можливість викладачу: за декілька хвилин сповістити всіх студентів про найближчі роботи, які треба здати; подивитися статистику у вигляді кільцевої діаграми успішності усієї групи, а також кожного студента окремо. Успішність групи розраховується за середнім арифметичним успішності кожного студента окремо; встановити періодичність сповіщення, яке буде надходити на комп’ютери студентів. Студенти, окрім того, що надсилати роботи, мають можливість відправити сигнал викладачу, у випадку, коли виникають проблеми з завданням. На думку нашої команди, така програма є необхідної для кожного університету, особливо в такий час, коли студенти змушені навчатися дистанційно.

Додаткова інформація – за посиланням 

Ірина Івахненко