Красильник Юрій Семенович

Освіта:

1998-2001 Київський військовий гуманітарний інститут Ад’юнкт (спеціальність: 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти»).
Кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» (2006 рік).
Тема дисертації «Патріотичне виховання військовослужбовців Збройних Сил України засобами української етнопедагогіки»,
1994-1996 Київський військовий гуманітарний інститут Слухач соціально-психологічного факультету (спеціальність «Історія України», кваліфікація «Спеціаліст – офіцер військового управління оперативно-тактичного рівня»).
1981-1985 Київське вище військово-морське політичне училище Курсант (спеціальність «Військово-політична штурманська ВМФ», кваліфікація «Офіцер з вищою військово-політичною освітою, учитель історії та суспільствознавства».

Загальна інформація:

2011-2017 Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України
Доцент кафедри публічного управління та менеджменту освіти.
2001-2010 Національний університет оборони України
Ад’юнкт, викладач, старший викладач, заступник начальника кафедри військової педагогіки, професор кафедри суспільних наук, начальник кафедри філософії; військове звання – полковник.
1996-1998 Київський військовий гуманітарний інститут
Асистент, викладач кафедри військової педагогіки.
1993-1996 Військова служба офіцером Військово-морських Сил Збройних Сил України
Заступник командира дивізіону морських засобів (м. Очаків).
1985-1993 Військова служба офіцером Північного флоту
Заступник командира малого протичовнового корабля, офіцер з інформації військової частини.

Перелік навчальних дисциплін:

  • Педагогіка вищої школи.
  • Педагогіка.
  • Виробниче навчання. Психологія педагогічного спілкування.
  • Комунікативні аспекти педагогічної діяльності.
  • Педагогічна майстерність викладача вищої школи.
  • Прикладні питання педагогіки, психології вищої школи.
  • Методика викладання у вищій школі.

Наукова робота:

Опубліковано 123 праці, з них: 103 роботи наукового характеру, 20 навчально-методичних праць.

Напрями наукової діяльності:

Актуальні проблеми теорії та практики інноваційної освітньої діяльності.
Нагороджений відзнаками Міністерства оборони України «Доблесть і честь», «Ветеран військової служби».

  1. Красильник Ю.С. Онтодидактика як механізм самореалізації здобувачів вищої освіти. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 144-147. – Режим доступу: http://old.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  2. Груєв Я.П., Красильник Ю.С. Антропні освітні технології як фактор розвитку особистості студента. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 346-348. – Режим доступу: http://old.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  3. Руденко М.В., Корчова Г.Л., Красильник Ю.С. Методичні вказівки до педагогічної практики для здобувачів другу (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями)» . – К.: КНУБА, 2022. – 28 с.
  4. Chernyshev D.O., Maksymiuk Yu.V., Krasylnyk Yu.S., Korchova H.L., Rudenko M.V. Peculiarities of technique of teaching technical disciplines in the institution of higher education of the building profile. // Опір матеріалів і теорія споруд. – К.: НУБА, 2022. – Вип. 108. – С. 35-62. (Журнал входить до бази даних «Web of Science Core Collection»). – DOI: 10.32347/2410-2547.2022.108.35-62. – Режим доступу: http://omtc.knuba.edu.ua/article/view/258812.
  5. Красильник Ю.С. Управління знаннями майбутніх інженерів-педагогів засобами інформаційних технологій. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 107-113. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.
  6. Луценко О.П., Красильник Ю.С. Дидактичні методики та їх вплив на рівень розвитку професійних компетентностей студентів. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 295-300. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.

  1. Красильник Ю.С., Корчова Г.Л., Руденко М.В. Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання. – Київ: КНУБА, 2021. – 156 с. – ISBN 978-966-627-229-7.
  2. Красильник Ю.С., Корчова Г.Л., Руденко М.В. Педагогіка. – Київ: КНУБА, 2020. – 164 с. – ISBN 978-966-624-226-6.
  3. Козак С.А., Красильник Ю.С. Особливості використання інженером-педагогом вербальних засобів спілкування. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 84-88. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  4. Красильник Ю.С. Особливості педагогічного процесу в умовах дистанційного навчання. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 90-97. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  5. Отрошко П.А., Красильник Ю.С. Вплив розумових ігор на результати навчально-пізнавальної діяльності учнів. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 128-132. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  6. Красильник Ю.С. Педагогічний процес в умовах дистанційного навчання. // LXXVIІ наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. Тези доповідей. – К.: Національний транспортний університет, 2021. – С. 32. – Режим доступу: http://vstup.ntu.edu.ua/konf-77.pdf.
  7. Красильник Ю.С. Теоретико-методичні основи проєктування дистанційного навчання в умовах ЗВО // Збірник наукових праць «Педагогічні науки» Херсонського державного університету. – 2021. – № 94. – С. 86-92. – DOI https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2021-94-12. – Режим доступу: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/issue/view/68/289.
  8. Красильник Ю.С. Онлайн-лекція як форма візуалізації навчального матеріалу. // Стратегія розвитку агропромислового сектору: глобальні виклики і національні тенденції. – Збірник матеріалів Міжнародної науково практичної конференції, 22 травня 2021. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2021. – С. 204-208. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2021/Conference_22042021_p001.pdf.
  9. Красильник Ю.С. Трансформація «кліпового» мислення майбутніх інженерів-педагогів засобами інформаційних технологій. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2021 року). – Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2021. – С. 157-161. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1bED-tADQ6XHsTXmbol9-c39-FdAwV0bO/view.
  10. Красильник Ю.С., Корчова Г.Л., Гончаренко Т.А. Управління знаннями в системі університетської освіти. // Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 9-10 липня 2021 року). – Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2021. – С 59-62.

  1. Красильник Ю.С. Умови реалізації особистісно орієнтова-ного навчання майбутніх бакалаврів (фахівців у галузі цифрових технологій, педагогів). // Актуальні проблеми вищої професійної освіти: збірник наукових праць. ‒ Київ: НАУ, 2020. – С. 108‒111. Режим доступу: http://kpppo.nau.edu.ua/files/Program2020.pdf.
  2. Красильник Ю.С. Актуальні проблеми електронної педагогіки. // Інформаційне забезпечення сфери освіти України: до 20-річчя Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського: міжнародна науково-практична конференція ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського, 7 листопада 2019 р., Київ: НАПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського. – Київ, 2019. – С. 25-27. Режим доступу: https://dnpb.gov.ua/wp-content/uploads/2019/12/abstracts_collection_2019.pdf.
  3. Коцар Я., Красильник Ю. Педагогічні умови використання кейс-методу у вищій школі. // Інноваційно-технологічні шляхи розвитку агропромислового комплексу України: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Зб. наук. праць – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 93-97.
  4. Красильник Ю. Особливості підготовки інженерів-педагогів у галузі цифрових технологій до проєктної діяльності. // Інноваційно-технологічні шляхи розвитку агропромислового комплексу України: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Зб. наук. праць – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 97-103.
  5. Красильник Ю.С. Формування педагогічної толерантності майбутнього викладача як професійної якості. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2020 року). – Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2020. – С. 119-126. Режим доступу: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/5805/1/6069_IR.pdf.
  6. Житник А.Б., Красильник Ю.С. Психолого-педагогічні засади інноваційної діяльності педагога. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2020 року). – Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2020. – С. 304-307. Режим доступу: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/5805/1/6069_IR.pdf.
  7. Красильник Ю.С. Формування лідерських якостей майбутніх інженерів-педагогів у закладі вищої освіти. // Програма та тези доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції «Економіко-управлінські та інформаційно-аналітичні новації в будівництві» (27 березня 2020 року). – К.: КНУБА. – С. 184, 185. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1PYMPZJ6zlI3SS8UZ7oLmsYwBR7y4gWs4/view.
  8. Красильник Ю.С. Концептуальні основи персонодидактики вищої школи. // Збірник наукових праць «Військова освіта» Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. – 2020. – № 1 (41). – С. 181-190. – Режим доступу: http://znp-vo.nuou.org.ua/issue/view/12366.
  9. Красильник Ю. С. Умови реалізації особистісно орієнтованого навчання майбутніх бакалаврів (фахівців у галузі цифрових технологій, педагогів). // Актуальні проблеми вищої професійної освіти: збірник наукових праць. ‒ Київ: НАУ, 2020. – С. 108‒111. – Режим доступу: http://www.kpppo.nau.edu.ua/files/Konfer2020.pdf.

  1. Красильник Ю.С. Комунікативні аспекти педагогічної діяльності: методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни. – Київ: КНУБА, 2019. – 88 с.
  2. Красильник Ю.С. Психолого-педагогічні засади патріотичного виховання майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю // Інноваційна педагогіка: науковий журнал / ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». – Одеса, 2019. ‒ Вип. 11 (том 2). ‒ С. 71-74. – Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/11/part_2/11-2_2019.pdf.
  3. Красильник Ю.С. Модель особистісно орієнтованого навчання майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: студентоцентрований підхід. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: матеріали ІV Всеукраїнського науково-практичного круглого столу з міжнародною участю (24 квітня 2019 року). – Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2019. – С. 60-66. – Режим доступу: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/bitstream/doc/4062/1/2885_IR.pdf.
  4. Пхайко А.В., Красильник Ю.С. Комунікативна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів машинобудівного профілю. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: матеріали ІV Всеукраїнського науково-практичного круглого столу з міжнародною участю (24 квітня 2019 року). – Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2019. – С. 395-399. – Режим доступу: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/bitstream/doc/4062/1/2885_IR.pdf.
  5. Красильник Ю.С. Професійні якості інженера-педагога в контексті особистісно орієнтованого навчання. // «Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України»: матеріали ІІІ Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (29 жовтня 2019 року). – К.: КНУБА, 2019. – С. 58-62. – Режим доступу: http://old.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2016/10/ЗБІРНИК_круглий-стіл_КНУБА_2019.pdf.
  6. Пічкур В.Р., Красильник Ю.С. Впровадження електронних підручників. // «Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України»: матеріали ІІІ Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (29 жовтня 2019 року). – К.: КНУБА, 2019. – С. 252-256. – Режим доступу: http://old.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2016/10/ЗБІРНИК_круглий-стіл_КНУБА_2019.pdf.
  7. Красильник Ю. Умови персоналізації навчання студентів. // Proceedings of International scientific-practical conference of young scientists «BUILD-MASTER-CLASS-2019». – Kyiv, KNUCA, 2019. – P. 470, 471. – Режим доступу: https://www.bmc-conf.com/ua/conference_program.html.

  1. Красильник Ю.С. Педагогічна майстерність викладача вищої школи: методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни. – Київ: КНУБА, 2018. – 58 с.
  2. Красильник Ю.С. Storytelling у процесі підготовки магістрів за спеціальністю «Професійна освіта (Машинобудування)». / Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: матеріали всеукраїнського круглого столу, Ірпінь, 6 березня 2018 р. – Ірпінь, УДФСУ, 2018. – С. 62-67. – Режим доступу: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2607/1/2594_IR.pdf.
  3. Красильник Ю.С. Компетентнісний підхід у процесі підготовки магістрів за спеціальністю «Професійна освіта (Машинобудування)». // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2018 р. – Київ: НАУ, 2018. – С. 79.
  4. Красильник Ю.С. Патріотичне виховання студентів в освітньому середовищі магістратури університету. / Проблеми освіти: збірник наукових праць \ Інститут модернізації змісту освіти МОН України . – Вінниця: ТОВ «Нілан−ЛТД», 2018. – Вип. 88 (частина 1). – С. 309–320.
  5. Красильник Ю.С. Розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. // Шляхи підвищення ефективності спеціальної підготовки офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України: зб. матеріалів круглого столу (Київ, 24 травня 2018 р.). – К.: Інститут кримінально-виконавчої служби, 2018. – С. 27-29.
  6. Красильник Ю.С. Розвиток творчої активності студентів в умовах магістратури. // International Multidisciplinary Conference «Key Issues of Education and Sciences: Development Prospects for Ukraine and Poland» Stalowa Wola, Republic of Poland, 20-21 July 2018. – Volume I. Stalowa Wola: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2018. – С. 136-138.
  7. Красильник Ю.С., Луценко А.А. Кейс-метод як технологія вирішення завдань квазіпрофесійної діяльності. / Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: збірник матеріалів всеукраїнського круглого столу (Київ, 17 квітня 2018 р.). – К.: КНУБА, 2018. – С. 27-31. – Режим доступу: http://old.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2018/03/ЗБIРНИК-КРУГЛИЙ-СТIЛ-КНУБА-2018-Актуальнi-проблеми.pdf.
  8. Юрій Красильник. Особливості реалізації особистісно-орієнтованого навчання в умовах технічного університету. // Proceedings International scientific-practical conference of young scientists «BUILD-MASTER-CLASS-2018». – Kyiv, KNUCA, 2018. – P. 514, 515. – Режим доступу: https://www.bmc-conf.com/ua/conference_program.html.

  1. Korotkov Y., Krasilnik Y. Ecological education of students in higher educational establishments of construction profile. / Working program and proceedings International scientific-practical conference of young scientists “BUILD-MASTER-CLASS-2017”. – Kyiv, KNUCA, 2017. – P. 396, 397.
  2. Красильник Ю.С. Локальний підхід в історико-педагогічних дослідженнях. / Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень: зб. матеріалів наук.-методолог. семінару / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. – Київ: [ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського], 2017. – С. 20-21.
  3. Красильник Ю.С., Руденко М.В. Національні традиції виховання патріотизму у військовослужбовців армій провідних країн світу. / Проблеми та перспективи спеціальної підготовки правоохоронних органів України: зб. матеріалів круглого столу (Київ, 25 травня 2017 р.). – К.: Інститут кримінально-виконавчої служби, 2017. – С. 18-22.