Спеціальність: 126 «Інформаційні системи та технології»

освітня програма «Штучний інтелект. Когнітивні технології»

Кафедра управління проєктами

Вітаємо абітурієнтів та їх батьків, сьогодні ми Вам розповімо про одну з магістерських спеціальностей факультету автоматизації і інформаційних технологій КНУБА – 126. «Інформаційні системи та технології» освітня програма «Штучний інтелект. Когнітивні технології» (скорочено ШІКТ), яка належить до галузі знань 12. «Інформаційні системи та технології».

Загальна інформація.

Сучасний світ розвивається на основі знань. Саме інформаційним технологіям набуття та застосування сучасних знань ми навчаємо наших студентів.

Коли Ви:

  • Бажаєте бути причетним до створення нового в інноваційній та інформаційній сферах?
  • Програмуєте та бажаєте створювати корисні технології набуття знань та їх застосування на основі штучного інтелекту, що будуть допомагати розвитку держави, великого, середнього та малого бізнесу та кожного фахівця?
  • Маєте цікаві ідеї щодо розвитку штучного інтелекту?
  • Вважаєте, що наш мозок може бути відтворений у техніці?
  • Бажаєте поглибити знання з програмування?
  • Бажаєте дізнатися, чи всі ідеї можуть бути реалізовані за допомогою інформаційних технологій?
  • Бажаєте навчитись аналізувати великі об’єми даних для прийняття найкращого рішення?

 

Що вивчають наші студенти?

Навчання після бакалаврату триває 1 рік і 4 місяці. Існує тільки денна форма навчання.

Обов’язковими дисциплінами є:

  • Основи когнітивних технологій
  • Методи управління та прийняття рішень на основі знань
  • Штучний інтелект та нейронні мережі
  • Інтелектуальний аналіз даних (Business Intelligence)
  • Професійна іноземна мова
  • Управління якістю бізнес-процесів
  • Середовища програмування R та Python
  • Комунікація у промисловості 4.0 та “розумних” сервісів
  • Теорія алгоритмів
  • Комп`ютерна графіка та моделювання

 

Чому навчаються студенти.

  • Розумінням когнітивних технологій та місць їх застосування при розробці «розумних» застосувань
  • Застосовувати нейронні мережі у розробці інформаційних систем, що підтримують «розумні» застосунки та сервіси
  • Застосовувати штучний інтелект у розробці інформаційних технологій та систем
  • Враховувати вплив «Промисловості 4.0» на створення інформаційних систем та технологій
  • Враховувати нові комунікаційні підходи при взаємодії між суб’єктами обміну інформацією для проектування та розробки сучасних «розумних» застосувань
  • Приймати рішення на основі великої кількості даних, структуруючи та аналізуючи останні в залежності від мети
  • І ще багато інших тонкощів та підходів, які дозволять стати фахівцем із проектування та упровадження сучасних інформаційних застосувань та сервісів для покращення життя людей

 

Ким буду після закінчення освітньої програми?

Фахівцем, здатним здійснювати розробку, впровадження й дослідження інформаційних систем, систем підтримки прийняття рішень на основі когнітивних технологій та підходів штучного інтелекту. Конкретні цілі включають вивчення найсучасніших технологій, що мають додатки для підвищення пізнання людини, а також розгляд того, як нові технології створюють нові можливості для поточних та майбутніх досліджень когнітивних та мозкових процесів.

Підготовленим фахівцем до роботи як на державних, так і приватних підприємствах у сфері розробки та упровадження інформаційних технологій та сервісів, що пов’язані із розробкою розумних систем.

 

За час навчання студент вивчає декілька мов програмування та спеціалізованих програмних продуктів, які будуть необхідні в процесі працевлаштування та роботи.

Освітню програму повністю можна переглянути тут.

Програма оновлюється та удосконалюється весь час за рахунок:

  • Участь у міжнародному проєкту Ерасмус +, що фінансується Європейським союзом в кооперації із 6 вузами з європейських країн
  • Участь у міжнародному проєкту Ваймакс, що фінансується за рахунок німецької служби академічних обмінів
  • Участі викладачів у міжнародних фахових стажування
  • Підвищення викладачами фахового рівня за рахунок практичної фахової діяльності

Завершенням навчання є написання атестаційної кваліфікаційної роботи під керівництвом викладача, якого студент обирає сам, як і тему роботи. Випускаючою кафедрою є Кафедра управління проєктами, і керівник обирається з викладачів цієї кафедри.

Хто допомагає студенту адаптуватись в університеті?

Методист кафедри управління проєктами Найдьон Алла Миколаївна naidon.am@knuba.edu.ua , к.141, 1 поверх, Головний корпус КНУБА.

Завітайте на фейсбук кафедри управління проєктами:https://www.facebook.com/кафедра-управління-проектами

Що з житлом для студентів з інших міст?

Гуртожиток нашого факультету знаходиться в 5 хвилинах від університету, за адресою вул. Освіти,7.

Ми надаємо гуртожиток всім, хто його потребує.

Що є цікавого, крім навчального процесу?

Протягом навчання є можливість брати участь у:

  • Міжнародних науково-практичних конференціях як в Україні так і за кордоном (існує фінансова підтримка студентів)
  • Літніх школах, що проводяться партнером – Дортмундським університетом прикладних наук та мистецтв (м. Дортмунд, Німеччина) (існує фінансова підтримка студентів)
  • Програмі міжнародних Ерасмус+ студентських обмінах

 

Участь в Раді студентського самоврядування.

Якщо маєте хист та бажання до громадської роботи, гарний варіант застосувати свої здібності в нашій РСС, в них є багато задач та можливостей, докладніше тут.

 

Спорт.

В КНУБА дуже потужна кафедра фізичного виховання і спорту, багато секцій, залів, басейн, новий стадіон, тому якщо студенти мають вже досягнення, або бажання ці досягнення мати – тренери різних напрямків приймуть вас в команду університету з відповідного виду спорту.

Також кожного року проходять Спартакіади – це весела розвага, навіть для тих, хто не збирається отримувати спортивні рекорди.

 

Свята.

В університеті часто проводяться різні свята, які весело та з ентузіазмом проводились до карантину. Проте ми віримо, що цей час повернеться, і вже з нового навчального року ми будемо мати можливість знову весело та разом проводити час.

 

Очікуємо Вас у нас!

 

Кафедра управління проєктами